Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Katrine

16-07-2011 kl. 22:25

Set af 492

Tag det roligt

Vi kan alle opføre os dumt, når vi er fulde. Når man har en hård hverdag med mange huslige pligter osv., så er det svært ikke at skeje ud, når man bliver fuld. Jeg gør det også og går en del mere ud end 1-2 gange om året. Måske du kommer for lidt ud? Og har så svært ved at styre det.

Når man har været sammen med sin mand i så mange år, er det unægteligt svært at finde gnisten. Man har små børn og en travl hverdag - og hvis man så er fuld, og der dukker en sød og villig mand op, så kan det være svært at sige nej. Jeg har aldrig kysset med nogen, men er på det seneste "kommet til" at tage flere mandlige kolleger på lårene, og kan virkleig også grimme mig bagefter, men sket er sket, og så længe det er bare er et kys, og der ikke er noget i det, så pyt med det!

Men til den anden, der skriver, så er det da SLET ikke i orden, at din mand kysser med andre, når du er til stede. Det er da respektløst, og han burde nok overveje at drikke lidt mindre...

Dette er et svar til brug for at blive bekræftet

af Henriette (12-07-2011 kl. 09:25)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook