Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Henriette

12-07-2011 kl. 09:25

Set af 721

brug for at blive bekræftet

Øv hvor er jeg sur på mig selv. Har været i byen med 3 af mine gode veninder. Vi blev alt for fulde og det endte for mig med meget tæt dans og et enkelt kys.

Jeg er gift og har været sammen med min mand i 15 år. Jeg har altid været meget flirtende og har brug for at blive bekræftet af andre.

Problemet er bare at jeg ikke er 14 år længere og syntes bare selv at jeg er for meget. Jeg er ikke typen som går i byen, kun ca 1-2 gange om året. Men så snart jeg bliver små fuld, dukker hende den 14 årige op igen.
Jeg føler at jeg er kørt fast i den her rolle som mor/kone. Jeg elsker min mand, men alligevel skal jeg trække den lige til grænsen.

Det er første gang siden vi blev gift for 5 år siden, at jeg har opført mig sådan og jeg er meget sur på mig selv.

Er bange for at jeg er ved at være brugt op. Hvorfor opfører jeg mig sådan.

Min mand er god, både for mig og ungerne men nogle gange føler jeg bare at der mangler noget. Noget liv og gnist.

del jeres tanker med mig og hjælp mig med at få styr på det her.

Svar til dette indlæg

Øv da Mette 31 16-07-11
kl. 23:16

Tag det roligt Katrine 16-07-11
kl. 22:25

Kan desværre Betulle 12-07-11
kl. 09:50

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook