Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Mette 31

16-07-2011 kl. 23:16

Set af 446

Øv da

jeg kan læse ud fra det du skriver at du fortruder det du har gjort
(altså kysset) et kys er IKKE okay
men det ved du jo godt, og derfor gider jeg ikke skrive mere om det.

Men det jeg vil skrive er at jeg tror at dig og din mand mangler alene tid sammen... kunne der evt være mulighed for at i fx 1 gang om måneden for jeres børn passet ude på weekend og så i hygger alene sammen
enten hjemme, eller tager i bio, ud at spise eller fx på små weekend/forlænget weekend ture til forskellige steder
de kan fås til rimelige priser... bare det at komme lidt væk indimellem det gør altså underværker

Og så kunne i jo fx også krydder jeres forhold op med lidt mere sex
(hvis det er gået hend og blevet lidt det samme hele tiden)
i kunne fx smutte forbi en sex biks sammen og købe lidt småting i kunne ha det lidt sjovt med
eller købe et spil af en slags, eller nogen kort hvor i hver uge skal tage på skift et kort og så udføre det der står i løbet af ugen...

Min veninde havde nogen kort hvor de skulle lave romantiske ting for hinanden ;-) det kunne bare være småting
mig og kæresten har kort hvor vi skal udføre et eller andet sex halløj eller ligene i løbet af ugen... har ikke prøvet det så meget da vi faktisk har glemt det lidt, og jeg heller ikke er den bedste til engelsk og det står på engelsk... men vi har det ;-)

Tror at hvis man sætter fut i sexen så sætter man automatisk fut i ens parforhold på andre måder også, man skal huske at være
kærester/mand-kone selvom man har fået barn/børn
det er VIGTIGT.

Men slip den dårlige samvittighed.

Knus Mette

Dette er et svar til brug for at blive bekræftet

af Henriette (12-07-2011 kl. 09:25)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook