Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

3-Guldklumper

02-08-2011 kl. 09:46

Set af 994

Tak for jeres synspunkter..

Det hele kører stadig rundt i hovedet på mig.. Vi brugte kondom, men det gik i stykker.. Naive som vi var, troede vi ikke der skete noget.. Min mand mener ikke, han skal straffet for et uheld.. Han mener det er en straf hvis jeg ikke får en abort..Han ønsker ikke flere børn, og har sagt, at han må tænke over hvad han vil, hvis jeg gennemføre graviditeten..

Jeg føler jeg vil svigte de 3 andre børn, hvis jeg løber risikoen.. Men omvendt kan han jo ALDRIG løbe fra han er far til det her barn, hvis det er.. Aner ikke om han kunne finde på at gå..

Det må være skønt at kunne komme til enighed om en abort.. Og at hans ord vægter ligeså højt som dine.. Min mands følelser tæller da også, men uanset hvad er der jo en af os der bliver kede af det.. Og nej, måske er jeg ikke bitter på ham efter.. Og måske er vi stadig sammen om mange år.. Men hvad hvis jeg fortryder en abort, og vill tænke på det her barn resten af mit liv?

Kan man komme igennem det, hvis man inderst inde ikke ønsker abort, men gør det fordi manden ønsker en?

Dette er et svar til Abort - så ked af det..

af Mine-Guldklumpe (30-07-2011 kl. 10:20)

Svar til dette indlæg

Den skilsmisse du frygter, Mette 03-08-11
kl. 15:23

Jeg tvivler.. Louise 02-08-11
kl. 10:04

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook