Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Mine-Guldklumpe

30-07-2011 kl. 10:20

Set af 1350

Abort - så ked af det..

Vi er blevet uventet gravid trods beskyttelse. Vi har i forvejen 3 børn hvoraf den yngste er 11 mdr og den ældste lige 4 1/2 år. Vi var nu begge glade og har den familie vi skal have.. Troede vi.. Men nu er jeg jo så gravid. Jeg har været i dyb chok over det. Fandt ud af det i onsdags og fik fortalt min mand det igår.

Han reagerede som ventet. Han ønsker under ingen omstændigheder det her barn. Intet der har noget med det at gøre.. Jeg har jo så ikke andre valg end at gennemgå en abort, hvis jeg ikke vil miste ham..

Men alt inden i mig skriger SÅ højt. Mens jeg skriver dette, triller tårerne ned af mine kinder. Vi havde en lang snak igår, og kan sagtens se fornuften i at få den abort, men mit hjerte er slet ikke med..

Min tanke er at få det ordnet uden ham.. Føler mig tvunget ud i det her, og har slet slet ikke lyst til at have ham med.. Han siger godt nok at han vil respektere hvilken en af beslutningerne jeg tager - abort eller ej. Men samtidig siger han også, at han ikke ved om han så blir sammen med mig hvis jeg vil have barnet..

Aner ikke om jeg nogensinde tilgiver mig selv bagefter.. Hvordan er I andre kommet igennem det?

Svar til dette indlæg

Hvordan går det? Mette 24-08-11
kl. 21:44

Hvordan gik det i dag? MAMAM 04-08-11
kl. 20:16

Tak for jeres synspunkter.. 3-Guldklumper 02-08-11
kl. 09:46

Du er så meget i tvivl BeRa 01-08-11
kl. 23:20

Slet ikke flere, der har erfaringer som 3-Guldklumper 01-08-11
kl. 12:55

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!!!!! Marie 31-07-11
kl. 22:03

Stod for kort tid siden i din situation AB78 30-07-11
kl. 16:18

Har aldrig selv prøvet det Mette 31 30-07-11
kl. 11:08

lige et knus fra mig UA 30-07-11
kl. 11:02

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook