Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

kristine

08-08-2011 kl. 16:36

Set af 545

Ægteskabs/parforholds kriterier...

Jeg skriver lige under dit - ikke som disideret svar men mere fordi jeg synes at mange af indlæggene her jo handler lidt om tanker om evt skilsmisse og det handler mit også om. Jeg synes godt, jeg kan kende det du skriver med at tale og tale og tale og så alligevel ende samme sted som man startede et skridt frem og to tilbage. vi er ikke nået til handling endnu - men der ender vi nok en dag - kan ikke forestille mig at vi bliver gamle sammen. Jeg tænker meget på hvornår det er det bedste tidspunkt at blive skilt
? lyder måske underligt men hvornår lider børnene mindst hvilken alder? hvis vi alligevel skal skilles så kan det jo ligeså godt være når det er mindst smertefulgt. Der var en klog kone som skrev herinde, som svar til et andet indlæg at "*Du ved det når nok er nok i et forhold! Ja det sætter jeg min lid til at det vil fungerer sådan. Nå men min overskrift var "ægteskabs kriterier" og med det mener jeg hvilke ting skal være opfyldt for at man kan føle at et forhold er okay at være i! Jeg ved godt at det er forskelligt fra person til person. For mig er det meget vigtigt at man kan tale godt sammen og at man også taler pænt og respektfuldt til hinanden sådan i det store hele. Det der er problemet i vores ægteskab er tit at min mand "J" taler så træls til mig og kalder mig ting som jeg ikke engang vil fortælle mine veninder fordi det er flovt. Jeg konfronterer ham hver gang og siger at jeg vil bare tales ordenligt til men det siger han at han ikke kan det er bare sådan han er det kan han ikke lave om på, når han bliver sur så falder han ned på det lave niveau.

Dette er et svar til Handling fremfor ord!

af Anne (04-08-2011 kl. 14:54)

Svar til dette indlæg

Ægteskabs/parforholds kriterier...2 kristine 08-08-11
kl. 16:50

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook