Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

kristine

08-08-2011 kl. 16:50

Set af 509

Ægteskabs/parforholds kriterier...2

Det sker hver dag! Det sker næsten hver gang jeg hanvender mig til ham om små ting. Tro mig jeg er virkelig en meget stærk og udadvendt person og jeg bryder mig virkelig ikke om at blive talt sadan til. Så vi har daglige sammenstød. Tror at jeg har meget indestængt vrede fordi jeg kan ikke komme af med det fordi så flipper han helt ud. Han kører lige til kanten og længere endnu hver gang. så kan vi også bare sælge det her forbandede hus så kan vi også bare blive skilt osv... det er mig der skal holde vores skænderier inden for normalen. I sommerferien fik vi en aften noget rødvin i det lejede sommerhus- så angreb han mig verbalt fordi vores han var kommet ind i huet og vores datter lå uden dyne kun i underbukser(mente at hun frøs og jeg skulle ha været opmærksom herpå - der var ham der havde puttet hende) Jeg blev åbenbare rigtig vred havde fået nok rødvin den aftenog sllog ud efter ham, jeg tror at jeg simpelthen ikke kunne styre det min vrede fordi vi havde fået lidt rødvin . han var rasende nå var det slut og næste morgen kørte han og var væk i 3 timer før han kom sur og gal tilbage jeg havde faktisk glemt at jeg havde slået ham til ahn kom hjem og var så rasende igen. Det eneste jeg tænkte var at jeg dog skulle ha slået hårdere det fortjente han virkelig. Han bruger altid sin vrede til at styre alt med og jeg kan ikke komme af med noget - det kom jeg så på en uheldig måde må man sige.... Derfor er det bare så uholdbart den måde at være par på hans vrede og opfarenhed og nedladenhed - jeg tror simpelthen ikke kjeg kunne ta det da jeg havde fået noget at drikke. Ved ikke

Dette er et svar til Ægteskabs/parforholds kriterier...

af kristine (08-08-2011 kl. 16:36)

Svar til dette indlæg

Ægteskabs/parforholds kriterier...3 kristine 08-08-11
kl. 17:01

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook