Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

LeAn

10-08-2011 kl. 09:50

Set af 421

Jamen det kan da kun gå for langsomt

for dine børn hører og ser vel også, hvordan han behandler dig? Og jo længere du bliver, jo mere vil de tro at det er ok selvom du siger fra - for du bliver jo hos ham...

Trusler om at opløse forholdet er noget af det mest drænende - min eks-mand brugte det en del over et par omgange. I første omgang fik jeg stoppet det ved at sige, at næste gang han kom med den slags, forventede jeg han smuttede - i anden omgang var det skolepsykologen der gav ham besked om, hvad det gjorde ved vores datter.

Så jeg synes du med god ret kan sige, at enten stopper han med de trusler eller også gør han noget ved det.

Hvis han ikke vil forsøge at ændre adfærd - så må han jo have noget konsekvens...

Mht hvornår det er bedst for børnene - jamen, der findes ikke noget bedste tidspunkt. Det vil altid være hårdt - og det bliver ikke nemmere jo ældre de er.

Så hvis du ønsker at gå - så gå eller smid manden på porten.

Med mindre altså, du tror, der er noget godt nedenunder den dårlige adfærd - for så må du prøve at få ham til at arbejde med sig selv.

Mange hilsner
Lene

Dette er et svar til Ægteskabs/parforholds kriterier...3

af kristine (08-08-2011 kl. 17:01)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook