Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

kristine

08-08-2011 kl. 17:01

Set af 488

Ægteskabs/parforholds kriterier...3

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Jeg ved det ikke kom til at fortælle min mor at han taler så grimt til mig , det sku jeg aldrig ha gjort - fordi hun sa´gde at det har de lagt mærke til også når de er her og at det kan de mine forældre slet ikke ta fordi de tænker at hvad siger han så når vi er alene,,, og det har de jo ret i. Jeg tror at jeg efterhånden er blevet imun for trælse ord lukker simpelthen af fordi jeg ellers kan jeg ikke være i det. jeg er ikke vokset op med den slags slet ikke! Nå men nu tilbage til overskriften....hvornår er nok nok....han er ikke utor han slår ikke han bruger ikke for mange penge han køber gaver han er udadvendt han er sød og vellidt på jobbet han er en god far han har orden i sine sager han har "bare" et vredesproblem" som han overhovedet ikke synes er noget problem fordi det havde han ikke før vi mødtes og det er kun mig som fremkalder det i ham. !!! hæ hæ. Nå men måske har han ret jeg ved det snart ikke jeg tror selvfølgelig ikke at det bliver bedre men kan jeg leve med det. måske er han bare ikke så god en mand for mig men fin til alt andet så er det sådan det er. vi har været til samtaler sammen det synes han ikke er noget måske skyulle jeg ta nogle samtaler hos en psykolog selv igen. vores børn er endnu små 3 og 6 år gamle. Ja tak fordi du læste med så længe ved ikke helt hva jeg vil med indlægget men måske kan der komme noget tilbage som kan hjælpe mig til noget klarhed i hovedet. hilsner herfra

Dette er et svar til Ægteskabs/parforholds kriterier...2

af kristine (08-08-2011 kl. 16:50)

Svar til dette indlæg

Genkender en del Anne 10-08-11
kl. 11:00

Jamen det kan da kun gå for langsomt LeAn 10-08-11
kl. 09:50

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook