Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

kristine

15-08-2011 kl. 02:23

Set af 547

Ægteskabs/ parforholds...5 fortsat

Hej Altså først så vil jeg bare sige at jeg virkelig kan bruge jeres svar - de er simpelthen så gode!
Jeg ved godt at det normalt er langt ud over almindelig grænse at få smidt et glas vand i hovedet! men altsa hans reaktion - skrev ikke en undskylende sms eller sagde ikke undskyld, selv om jeg bad om det jo til sidst fik jeg det nøglende. Men det er også en højest usædvanlig oplevelse at få en undskyldning her i firmaet. han mener at "det da bare var en smule vand - og holdt sig ikke for god - hvorfor sku han nu også det- til at henvise til da jeg slog ham i sommers (som jeg skrev i 2) han slog trods alt ikke mig og han fattede altså ikke hvad jeg flippede sådan ud for. I øvrigt blev han da nødt til at sige at jeg da heller ikke er nem at leve sammen med. Og så komme hele den vante remse af mine fejl - jamen han har da ret sådan er jeg da også og så tænker jeg og analyserer jeg er jeg for sårbar for urimelig for krævende for sart osv osv i det uendelige. Han er god til at snakke - kan helt sikkert sælge sand i sahara og giver aldrig fuld pris for noget fordi han han er god til at argumentere og prutte om priser. Han tror -som Anne nævner - også at det handler og en magtkamt, hvor jeg vil have min vilje på en masse meget urimelige punkter - og han er træt af at blive trukket rundt i og danse efter min pibe - fordi han mener at det kun er mig der har lov til at reagere i vores forhold og at han ALDRIG må reagere og at jeg ALDRIG kan rumme ham og hans følelser. Hvis jeg græder over noget - som jeg faktisk ikke gør så meget mere i vores forhold - af flere grunde..

Dette er et svar til Ægteskabs/Parforholds ...4 fortsat

af Kristine (13-08-2011 kl. 05:22)

Svar til dette indlæg

Ægteskabs/ parforholds...6 fortsat kristine 15-08-11
kl. 02:39

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook