Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Kristine

13-08-2011 kl. 05:22

Set af 707

Ægteskabs/Parforholds ...4 fortsat

fra tråden om "Handling frem for ord".
Her til aften smed min mand et glad vand i hovedet på mig helt fyldt med vand - under middagen fordi han blev (hissig ...igen). Børnene var gået ud og lege. I forholdt til hvad du skrev Anne om at det slider på en forholdet og at det går ud over mig selv og familien ....og at mor drømmer sig væk så kender jeg det ...Jeg blev meget vred men valgte bare at gå ud og tærre vandet af og så ikke noget ellers, men jeg lod være med at tale til ham. Gik bare ind bagefter og så disney med børnene. Ikke svært fordi han talte heller ikke til mig - han gav bare udtryk for at hvis jeg ikke provokerede ham sådan, så ville det ikke ske, var ellers kold. Du skrev også at du ofte bad din ex om at tale ordentligt men det kunne han ikke når det var til dig - det siger min også han kan jo ikke lave sig om sådan er han bare - han begrunder det med, at jeg jo også, når jeg bliver sur smækker med dørene osv og sådan er jeg jo også bare. Jeg synes der er en forskel idet at han angriber andre og bliver meget verbalt aggressiv, men sådan er han jo bare "lev med det eller lad være"...jeg ved ikke hvordan jeg skal sætte mine grænser , ved at han ville være blevet sønderrivende tosset, hvis jeg havde kastet noget på ham....og feks ikke sagt undskyld det var sgu ikke meningen ja og så ville han da være rasende alligevel og tillade sig at svine en til fordi man havde gjort det...ingen skrubler. nå ja træls indlæg rigtig træls igen....

Svar til dette indlæg

Ægteskabs/ parforholds...5 fortsat kristine 15-08-11
kl. 02:23

Hvis han ikke vil prøve at ændre LeAn 13-08-11
kl. 11:41

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook