Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Christina

20-09-2011 kl. 09:08

Set af 1378

Tak for jeres input piger.. Del 1

I har jo bare så ret i det I siger... selvfølgelig vil vi kunne være ligeså gode forældre til 5 som til 4 børn og selvfølgeligt er det da heller ikke pinligt med så mange børn, mener jeg jo. Jeg tror det er fordi vi i forvejen har fået en del stikpiller om alle vores mange børn at min mand synes det vil være pinligt at sætte flere i verden. Desuden kender vi heller ikke nogen i vores omgangskreds der har mere end 3 børn og måske også derfor han synes det er for overvældende.

Han sagde til mig at dengang vi fik trillingerne, havde han mere end rigeligt i dem og ønskede sig faktisk ikke flere børn, men da vi så blev gravide af os selv, så skulle vi da selvfølgelig have en lille ekstra. Men nu er han fyldt. Han siger han vil give alt hvad han har af tid og overskud til dem han har i forvejen. Han vil gerne at de kan gå til dit og dat uden at skulle tage hensyn til en baby der skal sove, eller at der ikke er råd til det. For .... der er jo også et kæmpe økonomisk spørgsmål inde i det her desværre. Vi er så meget på røven økonomisk og det kører kun akurat lige rundt nu. Min mand tænker langsigtet og kan ikke se at vi kan blive ved med at bo i vores hus hvis en ny baby kommer. Fordi så vil det være endnu en laang periode på dagpenge uden at jeg kommer i arbejde. Som det er nu, har jeg været arbejdssøgende i 9 måneder og dermed på dagpenge. Han trækker det store læs økonomisk og knokler virkelig med ekstra vagter osv. Jeg får bare afslag på afslag og skal nu i noget aktivering. Mister mine dagpenge til næste år og

Dette er et svar til Nogen med 4 børn eller derover?

af Christina (19-09-2011 kl. 16:10)

Svar til dette indlæg

del 2 Christina 20-09-11
kl. 09:17

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook