Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Christina

20-09-2011 kl. 09:17

Set af 1189

del 2

så aner jeg ikke hvad vi skal gøre.... Men inden jeg fandt ud af at jeg var gravid nu her, da var min plan at søge ind på social og sundheds uddannelsen til foråret og så tage mig en ny uddannelse og så håbe på at få arbejde når den er overstået. Men det ændrer jo planerne ret så meget hvis jeg gennefører graviditeten.... Der vil ikke komme flere penge ind på kontoen i meget meget lang tid og som vi lever nu, er det godt nok hårdt ikke at kunne ret meget. Min mand har et super godt betalt job, så godt betalt at han ikke kan tåle at gå ret meget ned i løn og har svært ved at finde noget andet som giver ham nogenlunde det samme eller bare mere. Men han hader sit job og ønsker at finde noget andet, hvilket jo ikke kan lade sig gøre som det hele er nu. Puuuhaaa aner virkelig ikke mine levende råd, men tænk engang at man måske bliver tvunget ud i en abort fordi man ikke har råd til barnet:-( Jeg er SÅ ked af det og ville ønske vi kunne gennemføre det, men jeg kan se at det bare vil give alt alt for meget besvær, at vi måske må flytte, at pigerne ikke kan gå til deres sport pga en ny baby, at der ikke bliver råd til gaver, at jeg ikke kommer til at bidrage økomomisk til vores situation i meget meget lang tid osv osv osv. Øv øv øv hvor er det dårlig timing dette her:-(

Dette er et svar til Tak for jeres input piger.. Del 1

af Christina (20-09-2011 kl. 09:08)

Svar til dette indlæg

Overskud og livskvalitet Kirsten 20-09-11
kl. 12:23

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook