Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Mine-guldklumpe

09-10-2011 kl. 15:12

Set af 1564

Skylder jer vist en opdatering...

Hej alle i søde piger!

Nu er der jo efterhånden gået noget tid, og må vist hellere opdaterer jer om det der er sket..

Jeg er stadig gravid ca. 15 uger henne.. Min mand er desværre ikke blevet en dyt anderledes, så han har overhovedet ikke accepteret den her graviditet.

Han var ikke med til Nf-scanningen, da han slet ikke vil tale om det her. Vi er vel efterhånden nået dertil, at en skilsmisse er uundgåelig. Trist men sandt. Jeg har givet ham meget tid og har ikke talt om baby, men nu synes jeg ikke det er acceptabelt længere.

Han benægter det her lille liv, og mine tanker kredser meget om fremtiden. Hvordan den skal hænge sammen osv. Jeg er kommet frem til, at jeg skal nok klare det med eller uden ham. Jeg ønsker bare et godt liv med mine børn. De betyder alt..

Jeg glæder mig over at kunne mærke små blob i maven, men samtidig er det bare så hårdt ikke at have nogle at dele det med. Det tager unægteligt noget af glæden:o(.. Men når det ikke kan være anderledes, må jeg jo desværre få det bedste ud af situationen som den er.. Jeg har allerede besluttet, at min søster skal med til fødslen. Glæder mig faktisk utrolig meget til at dele den fantastiske oplevelse med hende..

Ikke den allerbedste update, men sådan er det lige pt.

Vil bare sige at I virkelig hjalp mig meget med jeres råd:o)

Kh En mor til 3 - snart 4:o)

Svar til dette indlæg

Ja, det er trist... LeAn 09-10-11
kl. 15:45

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook