Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

LeAn

09-10-2011 kl. 15:45

Set af 1391

Ja, det er trist...

at han fortsat ikke vil tale om det, der skal ske...

Han bliver nødt til at forholde sig til barnet, når det kommer - uanset om I er sammen eller ej. For barnets skyld håber jeg han kommer til besindelse senest efter fødslen....

Hvordan fungerer jeres familie, når I har det store emne liggende mellem jer? Kan I tale "normalt" sammen om alle andre ting? Hvordan oplever de 3 børn, I har nu, jer som par og som forældre?

Hvis der bare er tavshed og han ikke vil være med til at I får hjælp - så kan det vel kun gå for langsomt med at en af jer flytter... Det vil rent praktisk være lettere for dig om 2 mdr end lige før termin, fx. Måske det vil hjælpe på hans lyst til at tale om tingene, hvis du en dag præsenterer ham for en lejekontrakt, der kun mangler din underskrift?

Jeg håber, du og jeres børn får et godt liv - og har du den mindste smule tilbage for ham, håber jeg inderligt det bliver som en samlet familie.

Knus,
Lene

Dette er et svar til Skylder jer vist en opdatering...

af Mine-guldklumpe (09-10-2011 kl. 15:12)

Svar til dette indlæg

Ja hvordan har vi det? Mine-guldklumpe 10-10-11
kl. 12:33

Seje, seje du! Beatrice 09-10-11
kl. 21:59

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook