Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Anonymia

29-12-2011 kl. 14:42

Set af 1078

Hvordan deler i jeres børn?

Jeg er så ked af det. Min mand og jeg skal nok skilles. Det er super hårdt.

Han synes det er mest fair hvis vi deler vores 3 børn 7/7, men jeg mener at det er vigtigt for dem at de har en base. Da jeg er den der tager sig mest af dem (det kan min mand dog ikke se), synes jeg selvfølgelig at de skal være mest hos mig.

De to yngste er 4 og 6 år, og er tæt knyttet til mig. Altså jeg er den er sætter hår på dem hver morgen (piger), jeg laver aftensmad hver dag, bader dem og leger med dem (tegner, laver puslespil osv.). Intet af det gør min mand. Han handler ind, og henter en gang i mellem den yngste (den det er sjældent) og børster tænder på dem. Han er ikke den type der gider at lege eller nusse meget om sine børn, og det mener jeg at de har brug for.
Jeg håbede på at han ville gå med til 9/5 eller måske 9/4, hvor de altså er 9 dage hos mig. Men han nægter!

Hvis vi nok kommer i statsamtet, hvad tror i så de vil sige?

Hvordan deler i jeres børn med eks'en?

Hilsen den fortvivlede, Anonymia

Svar til dette indlæg

9-5 BR 29-12-11
kl. 21:25

Vi deler 7/7 Mettesg 29-12-11
kl. 15:43

Statsforvaltningen deler ALDRIG 7/7 Eva 29-12-11
kl. 14:51

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook