Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Mettesg

29-12-2011 kl. 15:43

Set af 908

Vi deler 7/7

- og det fungerer udemærket. Men der jo nok mange faktorer, der er med til at afgøre, om sådan en ordning kan fungere. For vores vedkommende er det en del af billedet, at børnene er forholdsvis store (2x8 og lige knap 11 år), vi bor 200 meter fra hinanden i en lille landsby og vi er fortsat meget nære venner. På mange måder vil jeg sige, at vi fortsat fungerer som én familie (hvor mor og far "bare" bor i to forskellige huse og ikke er kærester) - vi laver rigtig mange ting sammen, tager på indkøb, på udflugter og holder jul og nytår sammen.

Og så vil jeg give dig det råd ikke at lade gamle vaner have alt for stor indflydelse på, hvad du tror dine børns far vil kunne. Ofte træder skilsmissefædre i karakter og kan en masse i deres børns dagligdag, når de skal - og får plads til det, fordi der ikke står en mor og (ubevidst) holder på den type opgaver!
Ligesom vi enlige kvinder sagtens kan håndtere en skruetrækker og en boremaskine og udfylde en selvangivelse (eller hvilke opgaver, der nu typisk tilfaldt vores tidligere partner), når vi skal, er der også masser af fædre, der bare skal have muligheden for at blive aktive i børnenes dagligdag.

Mvh Mette

Dette er et svar til Hvordan deler i jeres børn?

af Anonymia (29-12-2011 kl. 14:42)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook