Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

ANO5

28-01-2012 kl. 00:25

Set af 1403

Hjææælllppp - andre med 6 børn, der ....

kan give mig et godt råd til, hvad jeg skal gøre. Jeg er kommet i den situation, at jeg tror, jeg er gravid. Er gået 6 dage over tiden og har begyndende kvalme, så jeg tror, den er god nok. Vil tage en test i morgen. Problemet er blot, at vi allerede har 5 børn, og at min mand bestemt ikke ønsker flere børn, hvilket han meget bestemt har sagt til mig mange gange. Jeg regnede heller ikke med, at vi skulle have flere, men en gang ubeskyttet sex i en ellers sikker periode har åbentbart gjort, at min krop synes noget andet. Ved slet ikke, hvad jeg skal gøre. Hvis denne test er positiv, og jeg faktisk venter nr. 6, åhhh er sådan i tvivl. Jeg kan godt se det mest fornuftige i at vælge en abort, men mit hjerte kan slet ikke klare en sådan beslutning. Selvom det kun er en lille spire, er det for mig et lille liv. Vi har slet ikke plads i vores hus, har kun plads til 5 børn i hver af vores 2 biler, og hvad med økonomien??? Og jeg ved bare, at jeg kommer til at diskutere med min mand, da hans beslutning er taget. Men for pokker da, jeg har ikke voldtaget ham, selvom han påstår, jeg har sagt til ham, at der intet kunne ske på det tidspunkt. Ved også at vores venner og specielt familien vil reagere med at synes, at vi er nogle fuldstændige tåber, hvilket de også mente, da vi fik nr. 3/4 og 5. Og hvad med mit job, er kommet tilbage fra den sidste barsel for 7 mdr. siden, og synes først nu at jeg er kommet ordentligt ind i arbejdet igen. Åhh, jeg er på grådens rand. Er der en af jer søde piger herinde, der kan give mig lidt gode råd til, hvad jeg skal stille op? Vender tilbage efter test

Svar til dette indlæg

Behold den lille spire Anonym 02-02-12
kl. 20:04

Ynkelig mand! Annemarie Olsen 30-01-12
kl. 20:44

Følg dit hjerte!!! Anna 30-01-12
kl. 14:38

En lille update....... ANO5 29-01-12
kl. 22:26

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook