Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

ANO5

29-01-2012 kl. 22:26

Set af 1428

En lille update.......

Ja, så er skæbnens dag overstået og testen taget. Og som jeg jo regnede med, var den positiv:-(. Og ja, min mand reagerede fuldstændig, som jeg havde regnet med. Sagde med det samme, at jeg måtte få det fikset, for han skulle i hvert fald ikke have flere børn. Jeg har grædt og grædt og prøvet at snakke med ham, men han vil slet ikke snakke om det, for hans beslutning er taget. Har sagt til ham, at vi bliver nødt til at snakke om fordele og ulemper ved både den ene og den anden beslutning, men det er han slet ikke parat til. Åhhh, hvor er det bare en dårlig situation at stå i. Er så bange for at skulle igennem en abort, specielt fordi det er en ting, min mand ønsker, og som jeg ikke ønsker. Og hvis jeg følger hans ønske og tilsidesætter mit eget, vil jeg så kunne "tilgive ham" fremover. Jeg er vildt splittet, jeg havde jo heller ikke regnet med, at jeg skulle være gravid igen, men sket er sket, og der skal jo findes en løsning inden længe. I dag, hvor han var ekstra sur over det, sagde han faktisk til mig, at det var mig, der ødelagde vores familieliv. WHAT...., er det mig, der helt alene er blevet gravid?? Altså mænd skal have lov til det sjove, og så skal man bare føle bagefter. Jeg forstår ham ikke og bliver virkelig ked af det, og så begynder jeg faktisk at spørge mig selv, om det er den rigtige mand, jeg er sammen med. Måske blot fordi jeg er vildt ulykkelig lige nu og ikke kan se en løsning. Er jeg total hensynsløs og uden stridt med vores familieliv, forventer jeg for meget????? Har brug for, at nogen kan give mig et godt råd til, hvad jeg skal gøre, PLEASE...........

Dette er et svar til Hjææælllppp - andre med 6 børn, der ....

af ANO5 (28-01-2012 kl. 00:25)

Svar til dette indlæg

Tusind tak ....... ANO5 01-02-12
kl. 22:16

enig 1. anoidag 01-02-12
kl. 01:38

5 eller 6 børn Br 31-01-12
kl. 15:28

Behold dit barn xxx 31-01-12
kl. 13:38

Kære du! Kirser 30-01-12
kl. 21:46

Den er svær Iben 29-01-12
kl. 23:15

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook