Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

anoidag

01-02-2012 kl. 01:38

Set af 1016

enig 1.

Kære du
Jeg er enig med de svar du har fået. Stål på dit hjerte, din intuition. Den siger at du gerne vil beholde det nye liv. Jeg har stået i en lignende situation (dog har manden ikke været så afvisende) og her havde lægen faktisk rådet mig til en abort (grundet noget stærk medicin jeg tog inden jeg blev gravid). Der var bestilt tid til en abort, det føltes dog HELT forkert og jeg ombestemte mig. For jeg havde faktisk et stort ønske om endnu et barn (min helbredsmæssige situation var lidt kompleks på daværende tidspunkt og udelukkede et nyt barn). Og som skrevet før er man jo to om at tage konsekvenserne. Jeg husker denne tid som den sværeste tid og den sværeste beslutning jeg nogensinde har taget i mit liv (og der har ellers været en del svære..). Netop fordi man føler man står alene. Hvis ikke du føler du får opbakning hjemfra din mand, så prøv at finde den i dit netværk (hvid du kan indrage dem). Her fik jeg opbakning fra en fødselslæge (som skulle vurdere evtl. påvirkning af den medicin jeg tog - min største frygt). Prøv at forestille dig hvordan dit liv vil være efter den lille nye er født, med og uden din mand. Og mærke efter hvad der vejer tungest. Helt klart elsker jeg min mand og det vil have været en katastrofe hvis vores forhold var gået i stykker pga denne situation. Men tungest for mig var at JEG ikke ville afbryde et liv i min krop.
I dag er jeg glad for jeg lyttede til min intuition (hjerte), det var den rigtige beslutning for mig.
Afgørende for dig er lige nu at få nogen du kan drøfte dín situation med. Jeg ringede til abortlinien og prøvede ad den

Dette er et svar til En lille update.......

af ANO5 (29-01-2012 kl. 22:26)

Svar til dette indlæg

enig 2. anoidag 01-02-12
kl. 01:45

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook