Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

miramella

05-03-2012 kl. 21:40

Set af 1021

ffortsat

men mere, at vi bare er kørt fuldstændig af sporet. Jeg HADER at jeg ikke har mere overskud til at se klart og finde de rigtige løsninger. Jeg skader ham for tiden, ikke fysisk, men psykisk og jeg ved det, men kan ikke vende det nu. Når vi kommer hjem er der konflikter fra vi kommer til han sover. Når jeg tænker over det nu, er det egentligt ikke så slemt det han gør, men i situationen får jeg bare lyst til at sparke ham (har ikke rørt ham!) eller slå ham, istedet råber jeg og det er jo ikke meget bedre. Jeg er bare så træt af, at vi ikke bare kan have det godt og rart og at han ikke kan forstå det! Han har fået så mange beskyldinger den sidste tid "du ødelægger bare alting!", "det er da klart du ikke kan komme i skole, når du opfører dig sådan!", "du ender med at ingen vil være sammen med dig, hvis du ikke snart ændrer det!", puha, har det helt dårligt med at skrive det. Min stakkels stakkels lille dreng, hvordan vender jeg det??? Nogen der har en god bog (og IKKE "skældud" eller "skæld mindre ud"!), skal bruge råd!

Dette er et svar til mere råb og skælud (5 årig)

af miramella (05-03-2012 kl. 21:33)

Svar til dette indlæg

Kære du... Mette 31 17-03-12
kl. 10:38

Vær den voksne Foden 06-03-12
kl. 21:51

Vend fokus Monne 06-03-12
kl. 10:53

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook