Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

miramella

06-03-2012 kl. 19:58

Set af 915

idag

Tusinde tak for jeres input! Jeg forsøgte at vække ham igår aftes, bare for at forælle ham, at jeg var ked af jeg havde råbt sådan og at jeg elskede ham meget højt. han vågnede ikke,men jeg håbede det sank ind i hans drømme... Jeg har talt med ham idag om, at det ikke er ham der er noget galt med, men at jeg blev meget ked af det igår og var meget træt og derfor kom til at råbe alt alt for højt. jeg har snakket meget med ham om, at jeg ved han er en god dreng.
Jeg har også inddført et tæppe, det har vi haft før med succes, men har haft lagt det væk da det gik bedre. Tæppet ligger i stuen og bruges til time out, det hjalp mig helt klart idag at have den mulighed, netop så jeg ikke skulle diskutere. Jeg ved jeg diskuterer alt for meget med mine børn, har hørt det før. De får alt alt for lang snor, så vi når derud hvor jeg ikke selv kan finde tilbage og ikke kan se anden løsning end at råbe og skrige. Jeg forsøger virkelig at være konsekvent, men bruger stadig alt for lang tid på at finde en løsning i fællesskab istedet for at tage ansvar som den voksne og bare sige stop. Idag har været 1000 gange bedre end igår, så måske det allerede er ved at vende, tæppet bliver ihvertfald liggende... Jeg har snakket med min veninde og min mor om det igår og det hjalp. De kom ikke med så mange råd, men kunne se det fra begge sider, at det selvfølgelig!! ikke er iorden, men at det sker og min opgave er, at få det bremset før det sker igen.
Måske er det her indlæg mest af alt til mig selv... men tusinde tak for jeres svar (jeg søger helt sikkert hjælp hvis ikke det vender nu...). Tak!

Dette er et svar til Vend fokus

af Monne (06-03-2012 kl. 10:53)

Svar til dette indlæg

hov miramella 06-03-12
kl. 20:07

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook