Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Den ensomme

29-03-2012 kl. 18:31

Set af 1766

Elsker min kone men for Ingen sex. Hjælp

Hej

Jeg føler mig lidt ensom, min kone og jeg har været sammen i over 10 år og vi har to børn sammen (6 og 1 år) , Jeg elsker hende overalt på jorden og kan ikke undvære hende.

Men næsten ingen sex. Vi har sex ca. 6-10 gange om året og det har jeg det svært med. Hun siger, at hun bare ikke har løst. Jeg har aldrig været hende utro, jeg har tænkt på det, men jeg får det dårligt med det og kan sempelhen ikke gøre det.

Det kan godt være jeg tænker på mig selv, men da det er mig der gør tingene her hjemme, så er det jo ikke fordi hun er træt og ikke magter det.
Jeg er bange for at hun ikke elsker mig mere, men kan ikke får sig selv til at sige pga. børnene. Vi har prøvet at snakke om det, men det ender med at en af os bliver sure og/eller ked af det og så bliver det ikke til mere end det.

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre og håber at I kan hjælpe mig lidt.

Jeg elsker hende så meget og vil for alt i verden være sammen med hende for evit.

Med venlig hilsen den ensomme.

Svar til dette indlæg

ang. sex i ægteskab suc 31-07-12
kl. 11:24

der mangler mor 11-06-12
kl. 14:30

Hej Lone Møller 02-04-12
kl. 16:04

kære du, incognito47 30-03-12
kl. 22:37

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook