Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

suc

31-07-2012 kl. 11:24

Set af 1322

ang. sex i ægteskab

altså ...jeg svarer lige som kvinde hvordan det er personligt for mig...jeg har prøvet forskellige forhold og den erfaring, som jeg har fået er følgende; Hvis manden ikke er pågående nok insisterende nok ang sex i et forhold -så bliver det lettere for kvinden at resignere hen til et sted, hvor hun sagtens kan trives uden (eller med meget, meget lidt sex) altså hvis forholdet er sådan at hun "bare" kan sige "nej jeg har altså ikke lige lyst, er træt osv ..." og manden så tager det for gode varer uden at forsøge at tænde op under hende, dag efter dag , uge efter uge måske måned efter måned - så synes jeg let at det kan blive kvinden som dikterer parforholdets sex liv eller mangel på samme....vi har et vennepar hvor min gode veninde (konen i forholdet) bestemmer hvor meget sex eller hvor lidt sex der skal være i deres liv. Manden beklager aldrig til hende men ofte til min mand - det ved konen jo ikke noget om! Hun får lov til at styre og hun hader det!! hun væmmes ved sex og kan sagtens undvære det - hun gider ikke og hun mener ikke, at hun har det behov. Men jeg ved at hun tidligere har haft det behov - tror bare at det er forsvundet fordi det ikke er blevet dyrket ofte nok i deres forhold. Hun siger at de har et godt parforhold baseret på tryghed og at det er meget harmonisk , men hun ved ikke hvor ofte hendes mand egentlig beklager sig til andre - uden hun er vidende omkring det.... Så ja bare en lille historie fra livet i en familie, måske eller måske ikke kan du bruge det til noget, håber det sidste. mvh suc

Dette er et svar til Elsker min kone men for Ingen sex. Hjælp

af Den ensomme (29-03-2012 kl. 18:31)

Svar til dette indlæg

Man skal kæmpe for sin kvinde :-) Kat 01-08-12
kl. 13:31

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook