Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Zzolla

10-02-2015 kl. 15:12

Set af 184

jeg har en del forsikringer

gennem min tvungne arbejdsbetalte pension nu (ikke helt det samme som hos NN og PFA, men det ligner). Bla arbejdskadedækning og alt muligt andet. Dog synes jeg det er dyrere her, altså mindre som ryger til selve pensionen og mere som ryger til forsikring af min inbetaling (hos SEB).

Derudover tror jeg at hvis jeg skal dobbelt forsikres, eller få mere/bedre forsikring (hos fx, PFA hvis jeg behold dem) så skal jeg nok bruge meget stor del af min inbetaling på det, da jeg ikke længere er under fælles-aftale som normalt har bedre vilkår (specielt NN som er ju ret stort firma). Så faktisk er jeg mest intresseret I at finde et selskab hvor jeg kan betale ind, få skatterabbatten og som burger meget lidt penge på admin omkosninger og giver nogenlunde afkast UDEN at jeg skal spilde 20-30% af indbetalingerne på forsikringer, da jeg allerede burger mange penge på dem i min arbejdsgiverbetalte pension.

Solveig

Dette er et svar til Jeg har ingen forstand på pension..

af Kamille (10-02-2015 kl. 12:24)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook