Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Anne

04-05-2015 kl. 23:58

Set af 361

Sygemelding? Sygt barn?

Jeg vidste ikke lige hvordan jeg skulle formulere overskriften, men søger råd og vejledning om den situation vores familie står i.
Vi har tre børn, den yngste er kronisk syg med en indgribende langvarig lidelse, der blandt andet indebærer smerter, træthed og behov for ekstra støtte og hjælp i hverdagen, dog er det "kun" på det fysiske hun er ramt, ikke kognitivt. Jeg er studerende og er netop opstartet på studiet igen, hvorfra jeg har været sygemeldt i et år for at passe vores barn hjemme, fordi hun pga sin sygdom har været for ustabil til at kunne passes ude på fuldtid. Men det hele hænger i laser herhjemme. Manden knokler derud af med arbejde, da det økonomiske ligger på hans skuldre med mig på SU. Jeg er så kørt op i hovedet, at jeg ligger søvnløs om natten og bekymrer mig for fremtiden. Oveni har vores datter det rigtigt svært med sin sygdom lige nu med opblusning af mange symptomer, så vi har også meget kontakt med sygehus osv, det er en tidssluger som genererer mange bekymringer. Jeg ønsker virkelig at få gjort min uddannelse færdig, mangler et år, men jeg er så bange for at jeg har taget munden for fuld ved at starte nu. Hvornår ved man at nok er nok, og hvornår ved man at tiden er inde til at trække stikket... Jeg er typen der er lidt som en bulldozer, jeg fortsætter bare og synes ikke det er så slemt lige midt i det. Men når jeg så mærker efter, kan jeg godt mærke at den er gal, her tænker jeg på tankemylder, søvnproblemer, hjertebanken osv. Alt sammen stress reaktioner, jeg ved det godt.

Svar til dette indlæg

2 Anne 05-05-15
kl. 00:06

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook