Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Anne

05-05-2015 kl. 00:06

Set af 307

2

Jeg ved min læge vil sygemelde mig igen hvis det er det jeg ønsker, men jeg ved ikke om det er løsningen. Ydermere er der det ikke uvæsentlige aspekt, at jeg er på SU og optager SU-lån. Det stresser mig helt vildt at vide at jeg optager lån når jeg ikke er studieaktiv, for gælden vokser jo bare. Kan man sygemeldes på anden måde, fx indenfor kontanthjælpssystemet, eller er det uladsiggørligt når vi er gift og bor i ejerbolig. Vi er presset økonomisk allerede, det er ikke en mulighed at vi klarer os for kun SU, der vil virkelig mangle det beløb som SU-lånet udgør. Men er det sådan det er, så må jeg optage SU-lån "tiden ud" en evt sygemelding vil vare, det er bare ikke optimalt. Jeg søger råd og vejledning, hvad tænker i er det bedste at gøre... Hvor søger man hjælp i sådan en situation? Studievejledningen på uddannelsen er ikke meget bevendt, been there done that. Så er det vel en socialrådgiver, men hvordan gør man det? Eller er det læge og så en henvisning til psykologhjælp? Andre ideer til hvor man søger hjælp i sådan en situation?
Tak fordi i læste med så langt:)

Dette er et svar til Sygemelding? Sygt barn?

af Anne (04-05-2015 kl. 23:58)

Svar til dette indlæg

Barselsloven karina 05-05-15
kl. 16:05

Tabt arbejdsfortjeneste? Ann# 05-05-15
kl. 11:19

Lyder meget som mig... Ano i dag 05-05-15
kl. 08:48

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook