Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Majbritt

18-05-2015 kl. 13:24

Set af 304

Spørgsmål vedr. hælspore

Håber herinde er nogen som har erfaring på dette område???

Problemet er at jeg siden sidste sommer har haft ondt i venstre hæl. Jeg forventede at det gik over af sig selv men det gjorde det desværre ikke. I februar gik jeg til lægen som konstaterede at det var en hælspore. Og jeg fik en henvisning til en fys. Der har jeg nu gået lige siden. Ca 10 gange. Og bl.a fået chockwaves. Men det har absolut ikke hjulpet. Min fys lavede en hælscanning på mig og konstaterede at jeg er MEGET platfodet. Og han kan ikke gøre mere for mig. Kan kun gi mig et indlæg til 1600 kr.

Er der nogen som har fået en behandling som er hjulpet?
Jeg overvejer også at der måske kunne være hjælp at hente i den alternative verden. Men ved ikke lige hvor jeg skal starte med at lede.

Svar til dette indlæg

MBT Kirsten 21-05-15
kl. 21:54

Jeg har Malle 18-05-15
kl. 17:23

Medicinsk behandling Tanker 18-05-15
kl. 15:37

Købte hæleindlæg til 100 kr. Stenz 18-05-15
kl. 15:05

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook