Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Anne

15-06-2015 kl. 14:05

Set af 292

Hvordan...

Tak for dit svar. Kan du du give et eksempel på hvordan det konkret fungerer, altså fx det med at lære at høre/forstå hvad den anden siger?
Jeg ved ikke om jeg kan bruge ordet uvillig i vores tilfælde, altså om min mand i forhold til det at deltage i parterapi. Men da vi havde et ret stort skænderi for et halvt år siden, sagde jeg til ham at jeg syntes vi skulle prøve det. Da sagde han at han gerne ville have tre måneder til at forsøge at arbejde med det selv. Men intet er sket, det gik lidt bedre de første uger derefter og så er vi tilbage i de samme gamle mønstre. Og sådan har det været utallige gange i de år vi har været sammen. Så jeg tror bare ikke på det længere, altså at vi selv kan løse det...

Dette er et svar til Kan kun anbefale det

af Kathrine (15-06-2015 kl. 13:43)

Svar til dette indlæg

Det kan ske på flere forskellige måder Kathrine 16-06-15
kl. 10:21

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook