Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Berlin

03-07-2015 kl. 10:38

Set af 211

tak for input ang boligindretning!

jeg var rigtig glad for jeres input, der hjalp mig til at se nye muligheder, og til at forstå "grundproblemet" - nemlig at der er en GOD grund til, at nye hjem bygges med køkken og dagligstue vinklet ud i ét, så man KAN forlænge sit daglige spisebord ind i stuen efter behov, og det stadig ser flot ud.

Men det er bare ikke muligt her. Så vi vælger den daglige komfort med et stort køkken, stort badeværelse (7 m2 vs 4 m2 i den anden løsning, hvor badeværelset havde været mørkt og indvendigt), daglig spiseplads til 6-8 og to toiletter - og så må vi klemme et større spisebord ind i dagligstuen, når vi er flere spisende.

Jeg kom nemlig også frem til, at jeg ikke nænnede at inddrage kontoret i stuen. Det ER nemlig rigtig rart (som en af jer svarede) ikke at se på computeren i sit soveværelse, og det tror jeg også, at fremtidige ejere af lejligheden vil føle.

Jeg har ledt efter et ideal for en moderne familiebolig på ca 140 -160 m2. Fx at børneværelser er mindst 10 m2 og voksensoveværelser mindst 15 m2, brændeovn, to brusebadeværelser, at stue og køkken går i et - osv. jeg er sikker på at arkitekter har dem, og det ville interessere mig at finde dem!

For det var nemlig også det, jeg fiskede efter i mit spørgsmål til jer - hvordan ser jeres idealbolig ud?

...vi skal ud og besøge noget familie i en penthouselejlighed ved vandet i Tuborg havn i dag - så kan jeg lave et par feltstudier på den perfekte bolig, til når jeg selv bliver mangemillionær ;-)

Hav en dejlig solskinsdag!

Svar til dette indlæg

mens vi planlagde at bygge hus... Zzolla 03-07-15
kl. 14:57

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook