Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Zzolla

03-07-2015 kl. 14:57

Set af 241

mens vi planlagde at bygge hus...

var jeg meget klar over hvad jeg ville I det Nye hus.

1. Stort lyst spise køkken med MASSER af skabs og bordplads. Det skulle være fysiskt adskildt fra stuen (gerne med mulighed for at åbne ind/imellem.

2. Stort bryggers med masser af bordplads og opbevaringsplads. Specielt bordplads så jeg har en sted hvor jeg kan folde rent tøj så det ikke altid ligger bunker af rent tøj ind I spisestuen.

3. to styks Børneværelser på ca 12 kvm

4. 2 små kontorer, eller et stort som nemt kan deles (fx med en reol eller lignende) for forældrene. Fordi jeg roder I mit kontor hvor jeg syer og roder mens manden vil have sit rydeligt.

Ja og så ønskede manden at få 2 badeværelser. Det var jeg så mere ligeglad med. For os var et forældresoveværelse på ca 12 kvm også fint nok. Ikke noget behøv for større her. Vi er der ikke meget alligevel.

Jeg havde faktisk fundet den perfekte planløsning, men nu kan jeg ikke finde linket til den igen... Men det var vores ønsker/plan.

Nu har jeg et hus på 170 kvm som har nogle af delene. Jeg har lyst køkken, men det er småt og ikke meget skabsplads. Det har så meget stor og lys spisestue, så det er ok. Det er delvist fysisk adskilt fra stuen, dog kan man hverken åbne ind eller lukke helt... så hverken I størrelse af køkken eller forbindelse til stue opfylder mine krav.
Mit bryggers er stort, med masser af bordplads til tøjbunker og plads til at tørre tøj. så det er dejligt. Og vi har 2 12 kvm børne værelser og 12 forældre, samt et kontor på 20 kvm ;-) Så udover køkkenet er huset ret godt ;-)

Solveig

Dette er et svar til tak for input ang boligindretning!

af Berlin (03-07-2015 kl. 10:38)

Svar til dette indlæg

mener... Zzolla 03-07-15
kl. 14:59

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook