Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

JEB

10-07-2015 kl. 11:03

Set af 296

Overenskomstansat

Jeg er snart træt af at høre om at Ryan air ikke har overenskomst med deres ansatte i DK - jeg er sgu da heller ikke overenskomstansat, og det er der da heller ingen af mine kollegaer der er! Ingen pension (indtil for nylig), ingen 6. ferie uge, ingen omsorgsdage eller fri på grundlovsdag og lignende, osv. Løn er noget vi forhandler hver især, det er ingen overenskomstløn
Alligevel VÆLGER vi at være ansat her, men det er jo ikke noget vi SKAL. På fuldstændig samme måde som de der er ansat hos Ryan air. De har valgt at være ansat der, og pga. den danske model mister de nu deres arbejde, som forsørger dem og deres familie og som de måske er rigtigt glade for!
Jeg fínder det meget mærkelig...

Svar til dette indlæg

Sært Nansen 11-07-15
kl. 15:11

De ansatte har selv valgt Grunert 10-07-15
kl. 20:52

har du set deres ansættelsesvilkår? KamillaS 10-07-15
kl. 16:26

altså Line 10-07-15
kl. 11:21

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook