Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Michela

18-09-2015 kl. 09:50

Set af 268

Hjemmegående - men hvad så bagefter?

Hej alle

Jeg overvejer at holde vores lille ny hjemme, til han er 2 år. Jeg gjorde det samme med et af vores andre børn, så alt det praktiske og økonomien osv har jeg egentlig styr på. Dengang var det dog nemt nok bagefter, idet jeg skulle tilbage på uddannelse, så det gav sig selv. Men denne gang er min situation lidt anderledes. Jeg er kontraktansat nu og min kontrakt udløber, når min barsel slutter. Så egentlig skulle jeg jo så på dagpenge, med mindre det lykkes mig at finde et job, mens jeg er på barsel. Hvis jeg så tager et år mere hjemme og det ikke lykkes mig at finde et job, hvordan står jeg så? Har jeg ret til dagpenge hvis jeg stadig indbetaler til A-kassen? Jeg har jo ikke optjent nogen timer.
Jeg har naturligvis spurgt hos A-kassen, men har endnu ikke fået svar, så jeg tænkte at nogen herinde måske vidste noget?

Michela, mor til Nichlas, 2004, Marius, 2009, Jonathan, 2013 og Lillebror, 2016 :)

Svar til dette indlæg

Tak, I har fuldstændig ret Michela 23-09-15
kl. 08:25

du har da optjent timer Berlin 18-09-15
kl. 10:37

A-kassen går tre år tilbage Millasmor 18-09-15
kl. 10:36

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook