Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Berlin

18-09-2015 kl. 10:37

Set af 180

du har da optjent timer

i form af din kontraktansættelse. Jeg mener, at a-kassen er forpligtet til at se bort fra din barselsperiode. Dvs at du så skal have optjent et antal timer indenfor de sidste 4 år i stedet for 3 år - og det har du.

Noget andet er så at hele systemet står foran en kæmpe forandring, ingen kender indholdet af endnu. Dagpengekommisionens arbejde og anbefalinger offentliggøres officielt den 19.oktober, derefter skal de gennem politikerne og til sidst implementeres ude i a-kasserne.

Men de overordnede meldinger har hidtil været at det skulle blive lettere at komme tilbage i systemet.

Rent bortset fra alt det andet skulle du måske overveje, hvordan du kan gøre dig hurtigt interessant fra arbejdsmarkedet igen efter et 2 årigt fravær. Med mindre altså at det er ekstremt nemt at finde job indenfor din branche.

Dette er et svar til Hjemmegående - men hvad så bagefter?

af Michela (18-09-2015 kl. 09:50)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook