Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Grevinden

08-12-2010 kl. 20:04

Set af 594

Utro

- er jeg ikke, men jeg har brug for andres syn på det her og har ikke lige nogen jeg kan betro mig til....

Jeg har været sammen med min mand i 14 år, gift i 3 og vi har 2 børn på 3 og 6 år... Et trygt og stille forhold som nok mest består af 2 mennesker der med tiden mest af alt er gode venner som tilfældigvis deler seng og hopper i kanen sammen engang imellem :-)
Da vi lærte hinanden at kende var jeg en stille genert pige og han var min modsætning, men siden vi har fået børn er jeg blevet den sociale og udfarende og han trives fint hjemme foran fjerneren - det er ikke nok for mig længere.....

Nu er der så sket det at jeg på mit arbejde har mødt en mand som helt uventet har fejet benene væk under mig, og det er gengældt! Jeg har intet gjort andet end at tale med ham, så jeg er som sådan ikke utro - kun oppe i hovedet - men jeg har så uendeligt dårlig samvittighed over blot at tænke på at gøre det, og over at overveje at gå ud af et ægteskab som jeg nok et-eller-andet sted burde blive i for børnenes skyld.....
Det er ikke noget nyt at min mand og jeg ikke har den store kærlighed sammen længere - blot venskab - og jeg har flere gange gennem de sidste år overvejet at gå fra ham, men har simpelthen ikke modet til det - ødelægge hans liv, skulle fortælle det til børnene, skulle sælge huset - alt det der som følger med sådan en beslutning...

Hmmm, ved egentlig ikke hvad jeg vil med dette indlæg andet end måske at høre andres syn på sagen - har I nogle vise ord til mig?

G.

Svar til dette indlæg

hvorfor blive sammen pga børn Ano 13-12-10
kl. 10:59

Tag det som et tegn og reager på det. LeAn 08-12-10
kl. 21:13

Græsset er ikke grønnere anomym 08-12-10
kl. 21:10

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook