Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Ano

13-12-2010 kl. 10:59

Set af 291

hvorfor blive sammen pga børn

det syntes jeg er en rigtig dårlig ting, for børn de er bedre tjent med 2 forældre som er lykkelige og glade og det du beskriver er at du ikke er lykkelig i dit liv som du burde være
i har været sammen i mange år og det er da rigtig flot, men selvom man har været det er det jo ingen garanti for at det holder livet ud

og når i mere er som venner end et par så tror jeg at du skal tænke rigtig godt efter... elsker du din mand som man burde, eller er det kun venskabelige følser, eller er der stadig noget
som måske kan genfindes hvis du sætter din mand ind i dine tanker omkring jeres forhold ?
måske han også går med tanken om at jeres forhold er mere venskabelig end det burde være ?

Gør det du føler er det bedste for dig hvis det er at blive med din mand så skal du få mere gang i jeres forhold og genfinde genisten og følserne og lave flere alene ting sammen, få ham ud af busken.

Og hvis det er omvendt så ska du ikke tænke på du ødelægger nogens liv for det gør du ikke, andet end at du ødelægger dit ejet ved at blive med en man ikke har lyst til mere andet end som ven.
og børn kan godt være lykkelige og ha det godt uden at forældre bor sammen.

Hilsen Ano

Dette er et svar til Utro

af Grevinden (08-12-2010 kl. 20:04)

Svar til dette indlæg

Tak.... Grevinden 17-12-10
kl. 21:12

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook