Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

LeAn

14-04-2011 kl. 11:59

Set af 551

Svar

Ja, jeg har det heller ikke godt med at min ældste datter ikke vokser op i en lykkelig kernefamilie. Det plager mig nu ikke så meget - for hellere at vi ikke er sammen og glade end at hun skulle vokse op med forældre, der skændtes så det bragede og en til tider meget dårlig stemning.

Jeg har så yderligere gjort det svært for hende ved at flytte fra København til Jylland. Og dét plager mig - at vi er så langt fra hinanden i hverdagen. Men hun har det bedre i København end hun havde det hos mig i Jylland. Og det er utænkeligt at jeg flytter efter hende.

Det gør ondt at savne og vide det er gensidigt. Jeg håber, at jeg kan kompensere en smule for det - og at hun vokser op uden alvorlige sår på sjælen.

Og i dit tilfælde - jamen, så er det også det bedste for børnene. I er ikke lykkelige sammen og ville nok heller aldrig blive det. Så var I blevet sammen, havde børnene lært at man skal finde sig i hvad som helst - og det skal de altså ikke.

Knus,
Lene

Dette er et svar til Det sker også for mig

af Sissel (14-04-2011 kl. 11:08)

Svar til dette indlæg

ja det er svært Sissel 14-04-11
kl. 12:07

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook