Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Sissel

14-04-2011 kl. 12:07

Set af 477

ja det er svært

Men jeg tænker meget på den vinkel om at vi som forældre er forbilleder for vores børn. Og jeg kan mærke, at jeg specielt er følsom overfor min datter, da jeg selvfølgelig ikke ønsker, hun finder en mand der ikke er sød overfor hende. Jeg håber også, at de kan se at det er bedst, man er hver for sig og så glade begge i stedet for at man taler grimt og er respektløs overfor hinanden.
Men jeg tænker da selvfølgelig også at jeg ikke ønsker mine to drenge endag finder en kæreste som de ikke taler pænt til.
Og så vil jeg gerne have at de ser at de har en stærk mor, der kan klare sig selv. Meeen det er bare svært.
Og for hulen da hvor må det bare være svært at have været nødt til at flytte fra dine børn!

Dette er et svar til Svar

af LeAn (14-04-2011 kl. 11:59)

Svar til dette indlæg

Jeg fik hende med i første omgang LeAn 14-04-11
kl. 16:31

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook