Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

LeAn

13-08-2011 kl. 11:41

Set af 446

Hvis han ikke vil prøve at ændre

adfærd - altså prøve seriøst og få den hjælp, han skal bruge til det - ja, så vil jeg fastholde mit tidligere svar. Nemlig at I skal fra hinanden. Nu så børnene ikke episoden i går - men ville det have holdt ham tilbage, at de var der?

Og hvad er det næste han gør, når han nu synes det er ok at smide vand i hovedet på dig. Du fandt dig i det - og din vrede har han nok ikke haft problemer med at ignorere.

Du skal selvfølgelig også kigge på dig selv - ligesom jeg skal, for jeg er også slem til at lukke skuffer og skabe ret hårdt, når jeg bliver sur :( Det er en dårlig vane - og en der skal arbejdes med.

Det undskylder bare ikke ham og hans svinen til - og det lyder som om han har ret svært ved at stoppe igen.

Min eks-mand har i perioder (også eller måske især efter vores skilsmisse) svinet mig en del - mest på sms. Jeg bliver vred, ked af det og totalt drænet for energi hver gang. Tør slet ikke tænke på, hvordan det må være at leve med det hængende over hovedet hver eneste dag :(

Du må stille krav med konsekvenser, du så SKAL overholde - for din egen skyld og for jeres børns skyld. Ingen har fortjent at vokse op i en familie, hvor forholdet mellem far og mor er så dårligt. Og ingen har fortjent at gå og ikke vide, hvad det næste bliver eller hvornår helvede bryder løs igen.

Mange hilsner
Lene

Dette er et svar til Ægteskabs/Parforholds ...4 fortsat

af Kristine (13-08-2011 kl. 05:22)

Svar til dette indlæg

Grænser Anne 14-08-11
kl. 22:16

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook